Korisnici i dalje prijavljuju probleme s Facebookom

Picture taken on May 12, 2012 in Paris shows an illustration made with figurines set up in front of Facebook's homepage. Facebook, already assured of becoming one of the most valuable US firms when it goes public later this month, now must convince investors in the next two weeks that it is worth all the hype. Top executives at the world's leading social network have kicked off their all-important road show on Wall Street -- an intense marketing drive ahead of the company's expected trading launch on the tech-heavy Nasdaq on May 18. AFP PHOTO/JOEL SAGET (Photo by Joël SAGET / AFP) (Photo credit should read JOEL SAGET/AFP/Getty Images)

Iako se situacija s Facebookom, Instagramom i WhatsAppom počela popravljati oko ponoći, korisnici i dalje prijavljuju probleme s ovim platformama koje rade sporije, odnosno nekim su korisnicima i dalje nedostupne. Iz Facebooka su na svojim stranicama, uz ispriku korisnicima, objasnili zašto je došlo do problema, odnosno zašto im je trebalo toliko puno vremena da taj problem riješe.

Uzrok se nalazi u promjeni konfiguracije na ruterima koji koordiniraju mrežnim prometom između njihovih podatkovnih centara, a problemi s prometom utjecali su na način na koji podatkovni centri komuniciraju. Također, problemi su utjecali i na interne Facebookove alate i sustave koje svakodnevno koriste, zbog čega nisu mogli brzo dijagnosticirati niti riješiti problem.

U ranijoj objavi potvrdili su kako su njihovi servisi sada online, no da je potrebno još vremena dok sesvima omogući potpuno korištenje platformi. Ono što je u ovom trenutku najvažnije, i za Facebook i za sve njegove korisnike, jest da nema nikakvih dokaza da je riječ o hakerskim napadima s kojima bi se ugrozili privatni podaci korisnika, već da je zaista riječ o infrastrukturnoj grešci.

Zbog te greške zaposlenici su čak imali problema i s međusobnom online komunikacijom, što je još jedan razlog koji je usporio rješenje problema. Naime, kako zaposlenici koriste podatke s Facebooka za pristup alatima poput Googleovih dokumenata i Zooma, nisu mogli komunicirati niti na taj način, tako da su se morali snalaziti s alternativnim rješenjima.



Još jedan problem jest što se situacija nije mogla riješiti udaljeno, već su inženjeri morali doći u jedan od njihovih glavnih podatkovnih centara u Kaliforniji kako bi popravili kvar. Dio zaposlenika nije niti mogao pristupiti svojim uredima i konferencijskim salama unutar ureda jer su poslušnost otkazale čak i oznake koje se koriste za otvaranje vrata i pristup uredskim prostorijama, javlja Zimo.

Iako dio korisnika i dalje ne može pristupiti Facebooku, izgleda da je glavni uzrok problema otklonjen te bi se sada postupno situacija trebala riješiti i Facebook, Instagram i WhatsApp trebali bi uskoro nastaviti s normalnim radom.

 

Komentari