Arena Centar 2019. godinu završio s 10 milijuna posjeta i rekordnim brojkama

PR

Najveći shopping centar u Zagrebu, Arena Centar, nakon renovacije i otvorenja Arena Parka, završio je godinu s rekordnim poslovnim rezultatima i 10 milijuna posjeta, stoji u priopćenju Arena Centra, objavljenog u Jutarnjem listu.

“Ovogodišnji dvoznamenkasti porast posjećenosti dokaz je da je Arena Centar i dalje prvi izbor u Zagrebu, ali i znatno proširenoj zoni obuhvata. Podrška zajednice, osim ispunjenja ekonomskih ciljeva kroz porast broja posjetitelja i povećanja potrošnje, omogućila je i ispunjenje društveno odgovornih ciljeva – brige za tu istu zajednicu. Čak tri milijuna kuna donirano je kroz projekte društveno odgovornog poslovanja kao i projekt održivog razvoja kroz efikasnije korištenje energetskih izvora te očuvanje okoliša. Suživot, svojevrsna simbioza sa zajednicom, iznad zakonom propisanih obaveza te na obostranu korist i zadovoljstvo, u skladu je s našom vizijom budućnosti i daljnjeg razvoja poslovanja.“, rekla je Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra.

Porast potrošnje u trgovinama Arena Centra

Nakon proširenja Arena Centra u 2018. godini te izgradnje Arena Parka u 2019. godini, danas okuplja sve relevantne modne, beauty, sportske i tech brendove – Peek & Cloppenburg, Calvin Klein Jeans, Hugo Boss, Nespresso, The Body Shop, Gap, Lacoste, Ted Baker, ali i Jysk, CCC te Kik.

“Bez obzira na izazove koje je pred centar postavila rekonstrukcija remetinečkog rotora, dobrim se poslovnim odlukama, Arena Centar zadržao na pijedestalu. Deset milijuna posjeta u 2019. potvrdilo je da je Arena Centar broj jedan za shopping i zabavu za cijelu obitelj. Uz povećanu posjećenost, zabilježen je i rast potrošnje u trgovinama Arena Centra. U odnosu na 2018. godinu, u 2019. godini porast potrošnje po posjetitelju je bio više od 20 posto, a ukupan porast potrošnje 11 posto”, navodi se u priopćenju, objavljenom u Jutarnjem listu.



Komentari