Kandidati love birače, stručnjak ih ‘secirao’! ‘Nisam vidio nikakvu ingenioznu kampanju. Sve su na razini šala i pošalica

Zahuktava se kampanja uoči lokalnih izbora koji će se održati u svibnju ove godine.

“Vruće” je u svim političkim taborima i žestoke bitke već se vode na mnogim frontovima, a jedan važan alat još je uvijek neiskorišten u kampanji.

Komunikacijski stručnjak Zoran Pucarić prokomentirao je za dnevno.hr kako se naši političari snalaze na društvenim mrežama te koriste li snagu online platformi uoči lokalnih izbora.

Profili su neaktivni

“Osobno, ne vidim da je itko jako uznapredovao na društvenim mrežama. Ono što je zabrinjavajuće, profili na društvenim mrežama naših glavnih političkih pulena i prekaljenih političara su neaktivni. Oni se aktiviraju svake četiri godine”, smatra Pucarić.



Upozorio je da većina političara društvene mreže koristi samo kad im trebaju za skupljanje političkih poena, umjesto da redovito komuniciraju s građanima, slušaju njihove probleme i na taj način poboljšavaju društveno-ekonomsku situaciju u zemlji.

Mislav Kolakušić sjajan komunikator

“Njih je stvarno jako malo koji komuniciraju redovito i konstantno cijelo vrijeme”, rekao nam je Pucarić.

Ipak, otkrio je koji je političar bio iznimka i kvalitetno komunicirao na društvenim mrežama.

“Moram istaknuti da je jedini pozitivan primjer komuniciranja putem društvenih mreža bio sudac Mislav Kolakušić. On je to jako dobro ‘hendlao’. No, znamo što je kasnije bilo i da je on ‘briljirao’ svojim postupcima”, podsjeća Pucarić na činjenicu kako je Kolakušić otišao u Europski parlament, razišao se s mnogim kolegama i iščeznuo iz političke arene.

Sve na razini ‘šala i pošalica’

Za kraj, komunikacijski stručnjak zaključio je da su sve kampanje na razini “šala i pošalica”.

“Iskreno, nisam vidio nikakvu ingenioznu kampanju. Sve kampanje su na razini šala i pošalica, a političare uglavnom možemo pratiti putem ‘mainstream’ medija”, zaključio je Zoran Pucarić.

Komentari