(FOTO) Pogledajte veličanstvene kadrove s Opus Arene, novi dom Osijeka izgleda spektakularno

Foto: Cropix/Gradimir Đukarić

Navijači Osijeka dočekali su prvu utakmicu na Pampasu, odnosno Opus areni kako je stadionu odnedavno službeno ime kojeg će nositi najmanje idućih desetak godina na koliko je potpisan sponzorski ugovor.

Trajalo je puno dulje od godinu i pol dana, kako su preoptimistično i neutemeljeno najavljivali tadašnji klupski čelnici, od početka radova do prve utakmice. Ali na kraju se isplatilo. Rasla je nogometna ljepotica polako, trebalo je s nešto više od 15 hektara močvarnog zemljišta prvo ukloniti raslinje, potom podići čitav teren za nekoliko metara nasipavanjem ogromnih količina zemlje, dogodio se i lockdown zbog koronavirusa, onda i zastoj radova nakon promjene izvođača. U hodu se radilo preprojektiranje pa je prostor predviđen za sadržaje kojima na nogometnom stadionu nije mjesto, poput jacuzzija, puno svrsishodnije iskorišten i pretvoren u hotel za igrače s tridesetak ležaja, troškovi izgradnje su neplanirano skočili na 65 milijuna eura jer se u međuvremenu cijena građevinskog materijala utrostručila… Sve je to danas prošlost. Novi stadion Osijeka, i ne manje važno prateći kamp sa sedam terena u kojem će se nogometno školovati nove generacije bijelo-plavih, živi već neko vrijeme, ali sada je konačno primio i prve navijače, pišu Sportske novosti.

Foto: Vlado Kos / Cropix

Znatiželjno su Osječani godinama promatrali rast nogometnog grada na obali Drave s obližnjeg benta, a sada su napokon i zakoračili u njega. Pisali smo već kako novi stadion ima magnetsku privlačnost jer u rekordnom roku u manje od tri tjedna klub je prodao sezonskih ulaznica kao nikad prije. Ona najskuplja mjesta u sky boxovima, a sličnog luksuza nema niti na jednom stadionu u HNL-u, rasprodana su još prije nekoliko mjeseci, a očekivano je prava jagma vladala i za ulaznicama. S blizu šest tisuća pretplatnika, nikada više u klupskoj povijesti, Osijek je dočekao početak nove sezone! A bit će onih s godišnjim ulaznicama sigurno i više jer prodaja pretplata trajat će još mjesec dana. Jasno je već sada kako će Opus arena, s prvim redom sjedala udaljenim tek nekoliko metara od travnjaka i sjajnom akustikom zahvaljujući krovu koji je natkrio sve tribine, biti vruć teren.

Tjednima unatrag glavna tema u Osijeku je otvaranje novog stadiona. Gužva koja je vladala prvog dana prodaje ulaznica, zbog čega su blagajne umjesto do predviđenih 18 radile sve do 23 sata, najavila je najbolje što se može očekivati. Jedan za drugim sektori, prvo na istočnoj pa na zapadnoj tribini, bili su bukirani, a dan prije premijerne utakmice okruglih 10.000 mjesta na stadionu već je bilo kupljeno. I to u sezoni godišnjih odmora kada je grad prilično prazan.



Foto: Vlado Kos / Cropix

Danima se u gradu po inerciji zagrijavala atmosfera koja je vrhunac dosegla u subotu, a uključile su se i udruge hrvatskih dragovoljaca Domovinskog rata iz Osijeka i Čepina koje su dale izraditi najveću klupsku zastavu Osijeka – trideset metara dugačku i šest metara široku. Isprva se vijorila na jednom starom iako svježe obnovljenom simbolu grada, pješačkom mostu, u subotu poslijepodne je razvijena na Trgu Slobode odakle je krenula prema novom simbolu Osijeka – Opus areni.

Foto: Vlado Kos / Cropix

– Ovo je naš doprinos ovom sjajnom danu i trenutku kada naš voljeni klub kreće u novu povijest, na novom, najljepšem stadionu u Hrvatskoj, a mi branitelji koji smo uvijek dušom i srcem uz Osijek i Hrvatsku odlučili smo dati ovaj svoj skromni doprinos. Ova zastava je iskaz naše ljubavi, ali i poruka klubu da smo uz njih i da ćemo ih pratiti – rekao je Dražen Bučević, predsjednik UHDDR-a Čepin.

Program ispred stadiona je počeo četiri sata prije početka utakmice, odnosno dva sata prije nego što su vrata Opus arene uopće otključana, kada su se i prvi navijači počeli okupljati ispred Opus arene. Za one najmlađe, a i nešto starije, organizirane su nogometne igre, a očekivano najveći interes izazvao je dugo čekani i napokon otvoreni fan shop. Imao je svojedobno, na kraće vrijeme prije desetak godina, klub lokal u kojem je prodavao svoje rekvizite, ali i lokacijom i asortimanom ni na tragu onoga kakvu ima danas. Zavirili smo, naravno, u ponudu i možemo zaključiti kako će navijači će biti zadovoljni te kako će se bijelo-plava boja još više raširiti gradom. Na policama su dresovi od lanjskih do ovosezonskih u sve tri garniture, potom majice, zastave, kape, šalovi, šilterice, ruksaci, čaše… Naravno sve s klupskim obilježjima. Inače, fan shop na Opus areni će raditi od ponedjeljka do petka od 9 do 20 sati te subotom od 9 do 13. Naravno, radit će i nedjeljom ako Osijek tada bude igrao utakmicu.

Foto: Vlado Kos / Cropix

Zagrijavanje za utakmicu počelo je kako drugačije nego pored točionika s pivom. Čuli smo kako su neki prekidali godišnje odmore samo da ne propuste prvi navijački huk s tribina Opus arene. Bilo je istovremeno i onih koji su čekali zadnji čas da stanu u red za kupovinu ulaznica za mjesta koja su još preostala na sjevernoj i južnoj tribini. Povijesni dan, dan u kojem je okrenuta nova stranica u klupskoj povijesti još dugo će se prepričavati.

Komentari