Online komunikacija više nikome nije strana, ali uz ovih par savjeta postat ćete pravi umjetnik

Ilustracija

Ovu 2020. godinu, kojoj već uskoro otkucava kraj, možemo nazvati godinom online komunikacije, točnije komunikacije putem različitih internetskih ekrana. No, je li komunicirati online uistinu lako?

S obzirom na to da su naši stanovi postali naši uredi, a naš laptop najbolji prijatelj, online komunikacija više nikome nije strana. Kanali online komunikacije postali su sve traženiji na tržištu, a samo korištenje e-maila i društvenih mreža u poslovanju više nam ne može biti dostatno. Zanimljivo je da se su kanali komuniciranja sve traženiji i da je novi kanal, odnosno onaj koji nam omogućava video pozive – Zoom, vodeća aplikacija za online sastanke, u ožujku 2020. preuzeta čak 6,2 milijuna puta. A gdje su još i Skype, Google Meetings, Hangouts i slični?

Iako situacija sa socijalnom distancom neće trajati vječno (nadamo se) važno je, za uspješno poslovanje, ne samo prilagoditi se online komunikaciji već je u potpunosti savladati. Više od pola godine izvođenja svih aktivnosti poput  8 mjeseci online seminara, webinara, sastanaka i edukacija, osrednjost više ne može biti opravdana i osrednjosti više nema mjesta. Kako bi se zadržali klijenti i kupci, potrebno je uložiti u kvalitetno komuniciranje online. 

Važnost komunikacije u poslovnom svijetu nije upitna i o njoj se pišu mnogi blogovi. Sada bismo samo trebali primijeniti postulate dobre komunikacije za online okruženje. Neki od savjeta kojima se možete početi koristiti već danas: 



  • Prilagodite komunikaciju situaciji.
  • Koristite vizualni sadržaj za objašnjenja.
  • Prikladno se odjenite za online sastanke.
  • Poštujte zadane rokove – i to je način komunikacije. 

Ako vjerujete da su priprema i vježba najvažniji preduvjeti uspješnog komuniciranja, uvijek možete saznati recepte za uspješnu prezentaciju u mnogim blogovima. 

Zašto je bitno educirati se o online komunikaciji, pitate se?

Prethodnih se godina nije previše pažnje posvećivalo online komunikaciji u poslovnom svijetu, točnije, sastanci i bitni događaji određene tvrtke održavali su se uživo gdje je naglasak bio na komunikaciji ‘licem u lice’. Posebice na našim prostorima u kojima se tehnološki zaostajalo u odnosu na druge europske zemlje te u kojima je proces informatičkog opismenjavanja još aktualan.

No, svjesni smo kako se svaki segment poslovanja dolaskom globalne pandemije od danas do sutra prebacio online. 

Poznavanje komunikacijskih vještina velika je prednost, posebno u poslovnom okruženju, gdje su razgovor i uvažavanje drugoga ključ uspjeha same organizacije. 

No, kao i za sve, postoji rješenje i za one koji se još uvijek “prebacuju” na online komunikaciju. Danas je sve više i više edukacija dostupno online. Neke od njih se specijalizirano bave online komunikacijskim vještinama. No, jeste li znali da su iste u ponudi i na hrvatskim prostorima? Najpoznatija je upravo Govornička akademija Demosten. 

Iskoristite Black Friday ponudu Govorničke akademije Demosten od 27. do 29. studenoga 2020. 

Više informacija o edukacijama dostupno je na web stranici, Facebooku i Instagramu Govorničke akademije Demosten.

Komentari