BUTKOVIĆ: Mjesto potpredsjednika Vlade je za mene

Jure Miskovic / CROPIX

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković obišao je u utorak gradilište druge cijevi tunela Učka, trenutno jedne od najvećih infrastrukturnih cestovnih investicija u zemlji, koja uključuje kilometar ceste s istarske te 500 metara ceste s kvarnerske strane.

– Radovi idu jako dobro, u ovom trenutku s obje strane, istarske i kvarnerske, do sada je ukupno probijeno više od dva kilometra nove tunelske cijevi i očekujemo kroz godinu dana spajanje i probijanje tunela u cijelosti, kazao je ministar Butković, zahvalivši svima koji su sudjelovali u realizaciju ovog važnog infrastrukturnog projekta.

Po njegovim riječima, do kraja ove godine očekuje se da će sve proceduralne stvari biti gotove, što uključuje i Europsku komisiju i odluku Vlade kako bi početkom godine krenuli radovi na završetku istarskog ipsilona odnosno zadnje faze 2B2 i 2B3, čime će se, kako je rekao “istarski ipsilon u potpunosti integrirati u prometni sustav Hrvatske”.

– Novi val poskupljenja utječe na radove, mnogi su infrastrukturni projekti dovedeni u pitanje jer je u vrijeme ugovaranja i predaja ponuda bila jedna cijena, a sada je ona znatno veća. Vlada je stoga po pitanju poremećaja cijena na tržištu dala mogućnost da se naručitelji radova i izvođači u zakonskoj proceduri uz posredstvo revizija o tome dogovore, naglasio je Butković.



Nakon obilaska gradilišta, održano je i potpisivanje Sporazuma vezano uz spojnu cestu Dobreć – PUO Kvarner, koji definira izgradnju budućeg čvora Dobreč, a koji će biti ujedno spoj na budući istarski ipsilon.

Izgradnja druge cijevi tunela Učka dio je projekta Dopuna na puni profil dionica Vranja – Tunel Učka u okviru kojeg će se izgraditi osam kilometara dionice, uključujući drugi trak od čvora Vranja do tunela Učka / Portal Kvarner i drugu cijev tunela Učka u duljini od 5,63 kilometara.

Tunel bi fizički trebao biti probijen negdje na ljeto 2023., a radovi kompletno završeni 2024. godine.

Generalni direktor Bina Istre Dario SIlić kazao je kako se na gradilištu po visokim standardima vodi briga o zaštiti radnika i o zaštiti okoliša.

– Cilj je spojiti se s Hrvatskim autocestama na Matuljima, tako da se od Pule do Zagreba može doći za dva i pol do tri sata bez zaustavljanja. Ovo je jedan od najprometnijih pravaca, preko 10 tisuća vozila dnevno, zaključio je Silić.

Na novinarski upit zašto je u veljači rekao da su njegove sposobnosti srednje razine, a sada će prihvatiti ulogu potpredsjednika Vlade za gospodarstvo, ministar Butković je rekao da se to odnosilo na pitanje obnove.

– Ja nikad o sebi nisam imao visoko mišljenje, uvijek sam bio skroman, mislim da ne znam sve i ne tvrdim da znam sve. Mjesto potpredsjednika Vlade je za mene, naravno, čast i ja vjerujem da sa svojim iskustvom, stranačkim stažom i svime što radim u resoru koji vodim šest i pol godina mogu doprinijeti da se realiziraju svi ovi projekti do kraja i da se uhvatimo u koštac sa svim izazovima koji slijede najesen, kazao je Butković.

Nastojat će, kako je rekao, “svojim srednjim intelektualnim sposobnostima odraditi posao kako spada”.

– Iskreno, ja nisam ni sada imao ambicije da preuzmem taj resor, nisam se trgao za to mjesto. Nakon odlaska Marića predsjednik je odlučio i ponudio da ja to preuzmem i ja ću se potruditi da to odradim maksimalno korektno, poručio je ministar Oleg Butković.

Komentari