Financiraju li se kampanje javnim novcem? U tri dana gradska uprava dala 264.437 kuna za usluge promidžbe

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

U samo tri dana gradska uprava dala je 264.437 kuna za usluge promidžbe. S obzirom da se se nastavlja odvažno trošenje, postavlja se pitanje financiraju li se kampanje javnim novcem? 

Prenosimo Facebook objavu emisije Radio Studenta ˝Strah od slobode˝.

˝U samo dva dana ugovorena je promidžba rezultata rada gradskih ureda za čak 264.437 javnih kuna (pdv uključen). Radi se o ukupno četiri ugovora. Prvi, ugovoren 21. travnja na rok od 7 dana i u iznosu od 84.437 kuna, odnosi se na „Javno promoviranje i afirmacija planova, aktivnosti i postignuća u odgojno – obrazovnoj djelatnosti na području grada Zagreba“, a sklopljen je s tvrtkom Gota-prom. Ostala tri ugovora sklopljena su dva dana kasnije za „Usluge promidžbe i informiranja za potrebe Gradskog ureda za gospodarstvo, energetiku i zaštitu okoliša“ na rok od 30 dana. S Večernjim listom sklopljena su dva ugovora ukupne vrijednosti 125.000 kuna te jedan s 24sata, na iznos od 55.000 kuna.
Podsjetimo, promidžba je ugovorena za urede omiljenih pročelnika Ivice Lovrića i Mirke Jozić. Dok oštećene škole čekaju obnovu, stvaranje iluzije uspjeha odvažnim trošenjem novca građana u punom je zamahu˝, piše u objavi.



Komentari