Kakvo tretiranje korisnika: Hrvatskoj Elektroprivredi građani su kmetovi, a poduzetnici gospoda! Procurile fotografije

Foto: HEP

Nakon što su mediji u srijedu objavili kontroverzne slike s HEP-ove web stranice na kojima je vidljivo da korisnike kućanstava nazivaju “kmetovima”, dok su poduzetnike nazivale “gospodom”.

Na HEP-ovoj stranici Hepi, koja predstavlja tarifu za opskrbu kućanstava električnom energijom bez obvezujućeg ugovora, pojavile su se šokantne upute.

Klikom na prikaz, bilo je vidljivo da su slike prvotno pohranjene pod oznakom “kmetovi” za kućanstva i “gospoda” za poduzetnike.

Mediji su objavili fotografije i video spornog sadržaja, nakon čega su iz HEP-a ubrzo promijenili nazive, prenosi Direktno.hr.



Nakon što je cijela situacija procurila u javnost, oglasili su se iz kompanije, a njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

“Zahvaljujemo Vam što ste ukazali na neprimjereno naslovljavanje ilustracija na webu HEP Opskrbe, do kojega je došlo nenamjernim propustom i koje je u potpunoj suprotnosti s temeljnim vrijednostima HEP-a te poslovnom politikom i praksom odnosa s kupcima HEP Opskrbe.

HEP Opskrba se zbog propusta iskreno ispričava svim svojim kupcima.

Odmah po saznanju ilustracije su preimenovane u skladu sa službenim i uobičajenim označavanjem svih vrsta dokumenata koji se objavljuju i koriste na webu.

Zaposlenik odgovoran za konkretni dio radnog procesa je opomenut, a daljnji koraci će se provesti u skladu s internim aktima HEP grupe.

Također, poduzet će se sve potrebne edukacijske i druge mjere kako se ovakve situacije ne bi ponovile u budućnosti.

Napominjemo da HEP Opskrba svakodnevno jamči sigurnu i pouzdanu opskrbu električnom energijom za više od 132 tisuće kupaca u Republici Hrvatskoj. Konstantnim unaprjeđenjem održava se visok stupanj zadovoljstva kupaca, što potvrđuje i zadnje istraživanje o zadovoljstvu uslugama HEP Opskrbe, koje je pokazalo je da je čak 92 posto privatnih korisnika zadovoljno uslugama HEP Opskrbe. Također, krajem 2022. godine obnovljen je certifikat ISO 9001:2015 za Korisničku službu, što je potvrda visoke kvalitete usluga, posebno kada je u pitanju odnos s kupcima.

Zbog svega navedenoga nadamo se da ovaj izolirani incident neće narušiti godinama građeno povjerenje kupaca”, poručili su iz HEP-a.

Komentari