Član Vladinog Znanstvenog savjeta Gordan Lauc reagirao je na izjave Ivana Đikića.
Podsjetimo, Đikić je Laucove izjave nazvao neodgovornima, nepotvrđenima i opasnima.
“Dr. Doom opet nastupa. Čini se da se automatski pali kada broj “slučajeva” pređe 1000″, napisao je Lauc na Facebooku, reagiravši na Đikićeve prozivke.
‘To su postoci za odrasle, a ne za sve stanovnike’
“U pravu je kada kaže da nije istina da je 50% ljudi u hrvatskoj preboljelo, a da ih je preko 50% cijepljeno. To nisam nikada niti rekao. To su postoci za odrasle, a ne za sve stanovnike”, tvrdi Lauc.
“U pravu je i kada kaže da su moje izjave opasne. One ozbiljno ugrožavaju postavljene cilljeve pandemijskog marketinga i ugroženi su bonusi na koje su pojedinci računali i možda ih već počeli i trošiti”, odgovorio je Lauc.
Facebook objavu prenosimo u cijelosti:
“Dr. Doom opet nastupa. Čini se da se automatski pali kada broj “slučajeva” pređe 1000.
U pravu je kada kaže da nije istina da je 50% ljudi u hrvatskoj preboljelo, a da ih je preko 50% cijepljeno. To nisam nikada niti rekao. To su postoci za odrasle, a ne za sve stanovnike u Hrvatskoj. No razlika nije bitna, jer djeca ionako nisu značajan faktor u ovoj pandemiji (puno manje obolijevaju i puno manje šire virus).
U pravu je i kada kaže da su moje izjave opasne. One ozbiljno ugrožavaju postavljene cilljeve pandemijskog marketinga i ugroženi su bonusi na koje su pojedinci računali i možda ih već počeli i trošiti…
Infodemija
No, nije u pravu kada kaže da sam ja premijerov problem. Možda je pandemijski marketing premijerov problem, no koliko vidim i premijer i čitava vlada se dosta dobro nose s markendigašima pandemije. Podpredsjednik Božinović je danas na radiju vrlo jasno rekao koliko ozbiljno doživljavaju novi nalet zastrašitelja. Ako se trebate podsjetiti što su nam zastrašitelji govorili jesenas, pogledajte https://infodemija.org, a stvarni prikaz kako se kretala pandemija možete naći ovdje https://pandemijskirealizam.net/povijest-pandemije
‘Paid by pandemic marketing’
Ovakve izjave i članci trebaju imati oznaku “Paid by pandemic marketing” kako bi ljudi znali da ih mogu mirno ignorirati kao i sve druge reklame”, stoji u objavi.