SDP-ova gradska vlast zapošljava u vrijeme krize; Natječaj raspisan nakon uvođenja strogih mjera

Zvonimir Barisin / CROPIX

Hrvatsku gotovo sigurno očekuje i veliko rezanje rashodovne strane proračuna. Među proračunskim gubitnicima bit će svakako i jedinice lokalne uprave i samouprave.

Za očekivati je kako će se, kao i u vrijeme gospodarske krize 2008. godine, do daljnjega zamrznuti zapošljavanja u javnom sektoru i javnoj službi. Svako nepotrebno zapošljavanje bit će pod “lupom” javnosti. Predsjednik Vlade Andrej Plenković je već na predstavljanju drugog paketa mjera dao preporuku svim donosiocima odluka u javnom sektoru da do daljnjega ne zapošljavaju nove ljude.

No, postoje na žalost i neki drugi primjeri. SDP-ova gradska vlast u Trogiru upravo zapošljava jednu osobu na mjesto Voditelja komunalnog redarstva, svakako jednu od najvažnijih funkcija u gradu.

Raspisan javni natječaj

U Narodnim novinama je raspisan javni natječaj Grada Trogira za zapošljavanjem Voditelja komunalnog redarstva. Sporno je također što je natječaj izašao na datum 1. travnja, gotovo tjedan dana nakon što su uvedene stroge mjere socijalnog distanciranja. U tom trenutku Vlada je već najavila svoje prve mjere, a gotovo svi ekonomski analitičari diljem svijeta već su najavljivali kako Hrvatsku i ostatak svijeta težak gospodarski šok.



Na gradskoj stranici najavljuje se dnevni red izvanredne (elektroničke) 25. sjednice Gradskog vijeća. Sjednica je održana u četvrtak, na dnevnom redu su bili tako prijedlozi Odluke o oslobađanju od plaćanja zakupnine, razni prijedlozi o smanjenju naknada za gradske zaposlenike i službenike, ali ne spominje se nigdje zapošljavanje Voditelja komunalnog redarstva, piše Direktno.hr.

Gradska uprava kaže kako su značajno smanjili rashode

“Odluka o zapošljavanju Voditelja komunalnog redarstva donesena je prije uvođenja izvanrednih mjera i preporuka. Usto, ovdje se radi o upražnjenom radnom mjestu s obzirom na to da je dosadašnji voditelj otišao na novo radno mjesto u drugoj jedinici lokalne samouprave. Odluka je bila na prošlom Gradskom vijeću održanom 13. ožujka. Smatramo kako je komunalno redarstvo jedna od žurnih službi i da posebice u kriznim razdobljima mora funkcionirati, što nam potvrđuju brojne prijave građana u posljednjim danima.

Također, Grad Trogir donio je mjere štednje koje u ovom periodu osiguravaju 7,5 milijuna kuna i nastavlja se odgovorno odnositi prema gradskom novcu, a pri tom osiguravati da život grada i građana funkcionira što normalnije. Još prije dvije godine, Grad Trogir racionalizirao je gradsku upravu te je broj djelatnika smanjen sa 75 na 62 zbog čega je trošak plaća u 2019. bio 8 posto proračuna, u usporedbi s 2017. kada je iznosio čak 17 posto proračuna”, odgovorili su za Direktno.hr iz gradske uprave.

Komentari