Otkako je Zoran Milanović u petak pred novinarima obznanio kako će se kandidirati na listi SDP-a na predstojećim parlamentarnim izborima, HDZ je krenuo dosta žestoko u predizbornu kampanju.
Nakon Osijeka u subotu i nedjelje u Zagrebu, stranka je uz veliki broj okupljenih pristaša krenula u sveopću borbu za naklonost birača.
Izbori će doći za mjesec dana, 17. travnja, malo je vremena za zbijanje redova i čini se da će stranke sve više podlijegati neobičnim metodama.
Najbolje se to vidi na primjeru HDZ-a. Oni su intenzivno krenuli u kampanju i preko društvenih mreža gdje je odjednom došlo do velikog skoka broja oznaka “sviđa mi se” od strane korisnika iz jugoistočne Azije.
Podrška lažnih korisnika na društvenim mrežama?
Ako se samo pogleda objava od nedjelje ujutro sa stranačkog skupa u Lisinskom, velika većina posljednjih oznaka “sviđa mi se” dolazi od korisnika sa stranim imenima, uglavnom se čini da riječ o tzv. lažnim korisnicima u Tajlandu i Vijetnamu.
Ostale nedavne objave otkako je krenula neslužbena predizborna kampanja ipak nemaju takav “anorganski” broj interakcija s njihovim sadržajem, i to uz uglavnom respektabilne brojeve.
Znači li ovaj skok da će HDZ krenuti u agresivniju promociju društvenih mreža uz poziv na kvantitetu internetske podrške, ostaje za vidjeti, ovako ostaje pisani trag i materijal za humor političkim oponentima, prenosi Direktno.hr.
Šeks o Milanoviću: ‘Gadi mi se, on i njegovo ponašanje, igra ulogu dvorske lude’